Wednesday, March 8, 2017

Sakit Mata Dan Selesai Photoshoot Ramadhan


Semekom , pagi semua..

Saat ditunggu..blog coretan aku ni..akan ditulis pada pukul 12 pagi ke atas..InshaAllah..

Hari ini aku sedang diuji dengan sedikit rase susah hati , 
aku sedang sakit mate..
nampak tu..mata mula bengkak sedikit dan pedih dimata kiri..kalau malam ni mata aku dah merak kemerahan !

Redha, dan usaha la..baru pakai eye mo , mate still pedih terkebil kebil..
InshaAllah esok aku cuba curi mase jumpa doktor.

Hari ni aku bz dengan prepare bahan & menu untuk Photoshoot di salah satu majalah masakan tempatan sempena Bulan Ramadhan yang bakal menjelma nanti...
Rindu sesangat bulan yang penuh keberkatan untuk umat Islam didunia .

Photoshoot Ramadhan dah selesai , untuk awal tahun ni ,
program aku dengan majlah masakan dan 3 kali photoshoot untuk 3 bulan berlainan ..syukur Alhamdulillah..

Esok aku akan berjumpa dengan 'ibu' di cheras, hari ni call nak ajak makan sama ,tapi sorry yea 'ibu'
aku ade tanggungjawab yang perlu diselesaikan dengan sempurna.

'Ibu' yang aku maksudkan ni..adalah partner bizz aku untuk katering. kalau di cheras aku ade sharing dengan ibu kurzaidah , senang kate buat bersama-sama , baik kecil atau sederhana tempahan tetap sharing berdua.!Panggil pun ibu..dah macam ibu aku jugak..ibu angkat aku jugaklah kalau duk kat KL ni...maklumlah mak kat Telok Panglima Garang!nak ngempeng dengan sape lagi..heeee

Apa pun aku belum emailkan lagi resepi-respi photoshoot aku punya dan kak nor...
InshaAllah next week hari isnin atau selasa.

Aku doakan kepada korang yang sudi baca blog sempoi aku ni..
diberi kesihatan yang baik ,rezeki murah dan berkat ..InshaAllah..Aamiin..

Pagi ni aku nak share.. Ini Lagi Boom...




LIRIK LAGU W.A.R.I.S & NORA DANISH – INI LAGI BOOM

Intro,

Minta Apa Saja I Beli, I Beli
Credit Card Dan Semua Jenis Bil, Swipe!

Five Star Hotel Kereta Serba Mewah,

Limousine
Asal Kau Sudi Sarung Cincin Ini,
Di Jari.

Minta Apa Saja I Beli,

I Beli
Credit Card Dan Semua Jenis Bil,
Swipe! Swipe!
Five Star Hotel Kereta Serba Mewah,
Limousine
Asal Kau Sudi Sarung Cincin Ini.

Sayang Jangan Kau Pernah Gusar,

Sahutlah Cintaku Yang Nan Tunggal,
Peraturan Cinta Kita Gubal,
Ku Tak Berubah Jadi Tak Usah.

First Sekali Bukan Duitmu Yang Ku Ingini,

Tetapi Kejujuranmu Yang Ku Sanjungi,
Ku Tak Perlukan Harta Benda,
Ku Punya Segala Tapi Belum Cinta.

Wooh!

Ini Lagi Boom,
Ini Lagi Boom,
Segalanya Woo,
Cinta Kita Boom,
Cinta Kita Boom,
Segalanya Woo,
Ini Lagi Boom,
Ini Lagi Boom,
Segalanya Woo,
Cinta Kita Boom,
Cinta Kitalah Segalanya.

Minta Apa Saja I Beli,

I Beli
Credit Card Dan Semua Jenis Bil,
Swipe!
Five Star Hotel Kereta Serba Mewah,
Limousine,
Asal Kau Sudi Sarung Cincin Ini,
Di Jari.

Minta Apa Saja I Beli,

I Beli
Credit Card Dan Semua Jenis Bil,
Swipe! Swipe!
Five Star Hotel Kereta Serba Mewah,
Limousine
Asal Kau Sudi Sarung Cincin Ini.

Cuba Dalami Hati Ini,

Sayang Kau Yang Ku Cinta,
Cuba Selami Hati Ini,
Sayang Kau Yang Ku Puja,
Janji Kau Yang Ku Punya,
Janji Kau Tak Berubah,
Cuba Fahami Hati Ini,
Itupun Cukup Sudah.

Wooh!

Ini Lagi Boom,
Ini Lagi Boom,
Segalanya Woo,
Cinta Kita Boom,
Cinta Kita Boom,
Segalanya Woo,
Ini Lagi Boom,
Ini Lagi Boom,
Segalanya Woo,
Cinta Kita Boom,
Cinta Kitalah Segalanya.

Cerah Hariku Bak Mentari,

Bila Kau Di Sisi Baby,
Hatiku Seakan Menari,
Ikut Tarian Cinta Kita Baby,
Ada Kala Yo! Kadangkala,
Di Saat Ku Bersendiri,
Siang Malam Bermimpi,
Tak Sabar Diri Ini Tuk Memiliki.

Nora Danish Ke Udara,

Nora Danish Bersuara,
Walau Berkeluarga,
Ku Masih Bertenaga,
Tetap Tip Top,
Seperti Anak Dara.

Woo,

Ini Lagi Boom,
Ini Lagi Boom,
Segalanya Woo,
Cinta Kita Boom,
Cinta Kita Boom,

Segalanya Woo,

Ini Lagi Boom,
Ini Lagi Boom,
Segalanya Woo,
Cinta Kita Boom,
Cinta Kita Boom (x3),

Cinta Kitalah Segalanya.
Minta Apa Saja I Beli,

I Beli
Credit Card Dan Semua Jenis Bil,
Swipe!
Five Star Hotel Kereta Serba Mewah,
Limousine
Asal Kau Sudi Sarung Cincin Ini,
Di Jari.

Minta Apa Saja I Beli, I Beli

Credit Card Dan Semua Jenis Bil,
Swipe! Swipe!
Five Star Hotel Kereta Serba Mewah,
Limousine
Asal Kau Sudi Sarung Cincin Ini.








No comments:

Post a Comment